Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 16:46 - СОЦ.ВИСОКОМЕРИЕТО НА БОРИСОВ ЩЕ ЗАТРИЕ ГЕРБ.
Автор: doraapostolova500 Категория: Политика   
Прочетен: 973 Коментари: 0 Гласове:
0



      image Янев с право се продава на политическия пазар. Слави лъжеше, че се познава с мен, за да изгрее на екрана. Волен дойде в движението ми с 14 точки „омраза”.
Това каза бившият кандидат за президент и лидер на Българския бизнес блок Жорж Ганчев.

Интервю на Васил Василев

- Жорж, какво смяташ за това, което се случва в момента в България?

- Не се случва нищо по-различно отпреди 60 години. Живеем под властта на едни попечители. Първо беше партията, след това мафията. Заговорът срещу българите започва със социализма, когато 45 години беше мачкан и унищожаван цвета на нацията. Сценарият с фалшивите спасители, които дойдоха през 1989 г. и се представяха за дисиденти, се повтаря непрекъснато. Читавите хора са газени, идеите на младите се заглушават, за да могат същите онези, които съсипват държавата, да продължават, както и техните деца. Опитвах се да съветвам на няколко пъти Бойко Борисов по телефона и веднъж общината в края на мандата му. Той се държа арогантно, самовлюбено и не пожела да ме чуе. Закъсня за срещата ни с един час, което беше нагло. Аз не съм отишъл да при него, за да му правя интервю и да му задавам удобни въпроси, както някои твои колеги правят, за да си позволява да ми губи времето. Докато говорихме му звънна телефона 10 пъти и накрая не издържах. Казах му, че ако още един път му звъннат и си вдигне телефона, ставам и си тръгвам и няма да се занимавам повече с него. Накрая казах на Цветан, че това комунистическо високомерие ще ликвидира ГЕРБ. При Борисов няма приемственост, не се полагат достатъчно усилия да изплуват младите талантливи, подчертавам, талантливи деца. На повърхността виждаме само едни уредени и некадърни хора. Енергията на Бойко трябва да се използва за национални цели. А сега какво става? България се побратимява с образи като Саркози и Ангела Меркел от ГДР. Да, в един момент тези хора могат да са полезни. Ще си проличи при Шенген. Вече получихме отказ, да видим какво ще се случи оттук нататък. Ще видим какви приятели на България са тези хора, с които Борисов обича да се среща.

- Има ли в момента алтернатива за това?


- Не си мислете, че критиките ми към Бойко Борисов означават, че съм поредният човек, който иска да падне правителството. Напротив, аз му желая успех, защото няма друга алтернатива в момента. Представяш ли си една от най-старите държави в Европа да остане без избор какво означава? Кадрова криза, няма личности и водачи, няма нищо.

- Защо избягваш да говориш за политика?


- Какво да ти кажа? Всичко е изговорено. Картите са на масата, няма нищо ново какво да се каже. 24 часа от ефира ни заливат едни и същи хора, за които вече народът знае всичко. Знае за всичките им гадости, които са направили, за всички мръсни игри, кой от къде е дошъл и кой колко има. Да ви разказвам как Симеон Сакскобургготски дойде да си прибере имотите и да доведе юпитата да се нагушат с пари? Или за всички далавери на Иван Костов, за един от най-големите предатели на България Георги Първанов? Защо никой не говори за успелите българи, чиито имена се знаят само в чужбина. Какъв е този нов морал, който ни показаха? Петър Стоянов ли ще ме учи на морал, чийто баща ликвидира цялото текезесарско войнство, за да прокара новите идеи на демокрацията. Моля? Какви нови идеи? Стари партийни секретари купуваха трактори за 5 лв. Аз се оттеглих от политиката нарочно и няма да се върна в нея, за да дам личен пример и да отстъпя място на младите. 44% за Кобурга. Моля?! Наивници!

- Идваш от по-напреднали страни, успял и с пари. Защо не успя да станеш президент, например?

- Защото те знаеха, че ще ги победя, всички онези от 90-те години знаеха, че съм по-силен от тях. Започнаха да ми организират другарски съд, да използват Темида като оръжие срещу Жорж Ганчев. Накрая, след години удари под кръста, успяха да разрушат Българският бизнес блок. Всички изляха цялата си злоба, за да ме спрат. След това някакъв селянин Слави Трифонов се явява и се прави на велик. Той направи организирана чалгата. Едни млади хора, които имат големи заложби, вместо да ги обогатиш, ти ги облъчваш с чалга. 12-годишни момиченца да стоят на концертите на въпросния учиндолски образ и да повтарят гнусотиите, които пее, е престъпление. „Искаш ли да правим на-на-най най” – това ли му е патриотизмът и посланието към хората? Някакъв клеветник от „Щурците” казва, че познавал живота ми и ми бил приятел (Кирил Маричков – б. р.). Лъга, лъга, лъга, само, за да помогне на женствени образи като Йордан Соколов и пр. Пееше по митингите „аз не съм комунист и никога няма да бъда”. Сега какъв си? Не взе ли медал от Първанов (Орден „Стара Планина” – б.р.)? Вежди Рашидов също ми се пишеше за приятел, но аз не го познавам. За него пък нямам коментар. Имената на такива хора по-добре да се споменават колкото се може по-рядко. Какъв министър може да е той? За каква култура говорим, след като филмовият център ме предаде два пъти? Да не говорим за червената централа „СИА адвъртайзинг”, която излапа всички субсидии. Това са едни морални престъпници и предатели спрямо мен. Въпреки това, аз не ги намразих, защото презрението е по-силно от омразата. Пълни нещастници.

- Какво смяташ за новото движение на Първанов АБВ?

- Първанов е един лъжец и предател. Той не се е променил. Вълкът козината си мени, но нрава не. Станах амбасадор в чужбина, вързах му се кукичката. Свършихме си работата с Шуши, действах с мои пари, а накрая той дори не ме прие, за да ми даде обяснение, защо няма да ми върне похарчените долари. Хората около него сами по себе си притежават неговите „качества” и пословичен морал.

- До къде стигна с филма за българските евреи, който снимаш?


- След няколко дни отивам в Лондон, в САЩ, за да търся дистрибуционна гаранция. В него ще играе Стефан Данаилов в ролята на митрополит Стефан. Искам да покажа, че освен всички помии, които бъркат няколко души в България, има и велики българи, за които си заслужава да се знаят. Моята трагедия е, че генетичната ни банка е застрашена. Нашите политици още не осъзнават това. Дори Бойко Борисов. Него го интересува да пусне турците в Европейския съюз, което е недоглеждане и неосъзнаване на проблема. Волен нищо не може да направи. За мен е точица в пейзажа. Когато аз правех националното патриотично обединение, той дойде с 14 точки – омраза, омраза, омраза... Аз го изгоних през 2005 г. Там бяха хора като Петър Берон, като Андрей Пантев, Минчо Спасов, Найден Андреев и много други. Идва Румен Леонидов – пак: омраза, омраза, омраза... Тогава им казах, че не искам да влизам в такъв парламент на омразата.

- Нищо не споменахте за РЗС. Какво мислите за Яне Янев, например?

- Той е патриот, колкото аз съм космонавт. Яне е хитро момче от село, което наистина се продава на политическия пазар и има право. Никой не може да му забрани. Това се случва по цял свят. Той поне е съвсем ясен. По-тежък е случаят при Волен, защото го прави за лични и семейни цели. Има семейна партийка, която изповядва омраза. Тези хора погрозняха бързо именно заради това. Турците имат право да ни работят, но ние нямаме право да се предадем! Ще дойдат хората от Турция през ДПС, ще си купят България, както са започнали вече, и в един момент ще кажат: „България ли?! Моля? Управлявали сме ви 500 години, какви сте вие?!” Ще дойдат милионерите от арабския свят, ще си правят бизнеса спокойно и ние няма да имаме никакви права. Предателите като Петър Стоянов върнаха „История Славянобългарска” на гърците. Уау! По-голямо предателство аз не знам да има. Освен това, третокласното бракоразводно адвокатче искаше да ни премахне азбуката. Той не беше нищо друго освен изтривалка на Клинтън. Сега е във фондациите му, ходи по света. Жена му направи 20 млн. в Женева във фирма на американците. Аз бях длъжен да го махна в интервюто през 2001 г.

- На гости ви беше американският посланик Джеймс Уорлик. Какъв беше поводът за поканата ви?


Поканих го за абсолютно приятелски разговор. Говорихме по различни теми, но не искам да ги коментирам. За кино, за музика, за САЩ и т.н.

- От къде идва енергията, с която си зареден дори и сега, на 71 години?


- Майка ми е поетеса, сериозна жена, голяма красавица, която не ни отдели достатъчно внимание и ние си платихме цената със сестра ми. Трябва да се гледа винаги позитивно. Дала ни е живот. Баща ми беше пребит до смърт на една гара. Той беше представител на Интерпол за България и полицай номер едно в Пловдив. Бях едно от най-бедните момчета в България, с майка поетеса през комунизма, нямаше как. Започнах с висок скок и лека атлетика. Ходех на тренировки гладен като зверче. Но имах кауза, исках да оставя нещо след себе си. Този живот на всекидневно приключение на масата с приятелите и ракийката не беше за мен. В Англия успях да надскоча тази дребнавост. Станах зет на втората социалистка там. След това се разведох с първата си жена, но това не ми попречи да поддържам добри отношения с нея. Тя е приятелка с Шуши. Успях да остана себе си, да не позволя машината на комунизма да ме превърне във политическия Франкенщайн, който 20 години продължава традициите на тоталитаризма.

Любимият виц на Жорж

Отива руснак на олимпиада и хвърля чука 30 м над рекорда. Отиват журналисти и изумени го питат
- От коя планета идваш?



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doraapostolova500
Категория: Политика
Прочетен: 1587544
Постинги: 380
Коментари: 907
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930