Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2011 09:58 - ОПРЕДЕЛЕНИЯ ЗА СЕКСА/ ОТ КОСМИЧНА ГЛЕДНА ТОЧКА/
Автор: doraapostolova500 Категория: Политика   
Прочетен: 1259 Коментари: 0 Гласове:
0



imageОт космична гледна точка, сексът е кратко понятие, призвано да изрази взаимоотношенията, които съществуват (по време на проявлението) между духа и материята, между живота и формата. То по същество е израз на Закона за Привличането — основополагащ закон, който е в основата на всеобщото проявление на живота чрез формата и който е причина за всички феномени (явления). Ако говорим от човешка или физическа гледна точка, думата секс обозначава отношенията между мъжа и жената, които имат за цел възпроизвеждането на индивиди. Казано на съвременен всекидневен език, ползван от посредствените и немислещи хора, думата секс означава съблазнително удовлетворяване на животинските потребности на всяка цена и без ритмично регулиране. По същество сексът е израз на двойствеността, проявление на единството, разделено на два аспекта, или половинки. Те могат да бъдат наречени дух и материя, мъжко и женско начало, положително и отрицателно. Това са различни етапи от еволюционната стълбица, която води към крайното единство или „хомосексуалност“, която няма нищо общо с онези извращения, които днес погрешно наричат с тази дума. Това явление е доста разпространено в съвременната менталната концепция за феномените, но на практика много рядко може да се открие индивид, който действително да съчетава в себе си качествата на двата пола и да е психологично и умствено напълно „самодостатъчен, самоиздържащ и саморазмножаващ се“. Истинска хомосексуалност се е появявала тук-там в течение на вековете, възникваща като гаранция за бъдещо расово и еволюционно постижение, което ще стане възможно едва след като световният цикъл бъде извървян и двете разделени половинки отново се слеят в своето същностно единство. Използвайки горната фразеология, аз нямам предвид някаква доктрина за душите-близнаци, нито пък специфично изкривяване на реалността, както днес това обикновено се разбира. Аз говоря за божествения Хермафродит, за истинския андроген, за съвършеното човешко същество. Тази дума обаче е извадена от нейното истинско значение и в 90 % (или дори в 99 %) от случаите се прилага към умствените отклонения и изопачени възприятия. Те често предизвикват физически действия и реакции, които (по своето проявление) са  толкова стари, че внушават погрешната идея, че са стъпка напред по пътя на прогреса. В действителност обаче те са крачка назад, връщане към древния ритъм и възобновяване на остарели практики.

Подобни извращения се появяват винаги, когато цивилизацията се разрушава и старият ред започва да отстъпва място на нов. Защо се случва това? Преди всичко, защото новите импулси се смесват със старите, а въздействието на новите сили върху човечеството буди у човека стремеж към някакво ново, неизпробвано поле на изява, както и към нещо необичайно и често ненормално. Слабите умове в такива периоди се поддават на импулсите, но понякога Дори силни и опитни души стават жертва на своята нисша природа и тръгват в недопустими посоки. В такива времена под въздействието на новите енергии се осъществява определено движение към нови, непознати области на духа, но същевременно са възможни и експерименти в областта на физическото желание, което не е правилният път за прогреса на човечеството.

Доколкото светът на формите циклично откликва на вливащите се нисши енергии, техният ефект ще стимулира всички части и аспекти от живота на формата и тази стимулация може да доведе както до добри, така и до лоши резултати. Ще се наблюдава временно усилване на порока, но и на неостаряващата праведност. Ако ефектът от вливането на тези енергии предизвиква материални реакции и ако човекът избере за себе си материалните интереси, тогава не божествената природа, а природата на формите ще стане доминираща. Ако енергията бъде насочена към материално проявление, като израз на сексуалните отношения във физически план, опорочена от чисто сметкаджийски съображения, това ще доведе до гибелни резултати. Трябва обаче да се помни, че същата божествена енергия, действайки например в областта на братската любов, ще породи само добро. Позволете ми да илюстрирам  своето твърдение с два примера, свързани със съвременните оргии на сексуално проявление и широкия интерес към тази тема.

Ние живеем в такъв период от световната история, в който протичат три важни събития, като цяло неразбирани и незабелязвани от повечето хора.

Започва да навлиза в проявление Седмият Лъч на Закона и Реда; преминаваме в друг зодиакален знак, а „пришествието на Христос“ наближава. Тези три велики събития са причината за днешния хаос и катаклизми, като в същото време предизвикват и всеобщо обръщане към духовните реалности, почувствано от всички истински работници, повишават се разбирателството, движенията за благоденствие, тенденциите към сътрудничество, религиозно единство и интернационализъм. Онези типове енергия, които доскоро оставаха скрити, сега набират сила. Предизвиканата от това реакция по целия свят първоначално е материална в своите проявления, но в нейните крайни етапи ще се изявят божествените й качества, които ще променят историята и цивилизацията. Проявяваният днес интерес към т. нар. космични лъчи показва научното признаване на факта за навлизащите енергии на Седми Лъч. Тези лъчи, изливащи се през сакралния център на планетарното етерно тяло, по необходимост въздействат и върху сакралните центрове на човечеството, като по този начин сексуалната дейност на човечеството временно е прекалено стимулирана, откъдето се появява и повишеният съвременен интерес към секса. Трябва обаче да се помни, че оттук идва и острият стимул за умствена дейност, който след време ще доведе човека до решаването на проблема за секса.

Настъпващата ера на Водолея стимулира у човека духа на универсалност и тенденцията към сливане. Проявленията на това могат да се видят в съвременната тенденция за обединяване в бизнеса, в  религията и политиката. Това дава тласък за обединение, в това число — към религиозно разбиране и търпимост. Тези влияния обаче, въздействайки върху чувствителните тела на слаборазвитите и неуравновесени хора, предизвикват нездрави влечения към законни и незаконни съюзи и силно изострят склонността към многобройни сексуални връзки; подобни отношения и сливания не съответстват на желателната (или еволюционната) линия и често са нарушение на самите природни закони. Енергията е безличностна (имперсонална) и двойствена по своето действие — ефектът от нейното влияние е различен в зависимост от веществото, върху което тя въздейства.

Навлизащият седми лъч изразява организационното умение, способността за обединяване, умението за въвличанена великите двойки противоположности в синтезно взаимодействие, като по този начин се създават нови форми на духовно проявление. В същото време обаче той ще създава нови форми и на това, което от гледна точка на духа може да се разглежда като материално зло. Този велик импулс ще изведе на дневна светлина онова, което е скрито в материята, и когато всичко освободено от материалната форма се пречисти и освети, човечеството ще стане свидетел на разбуждането на духа и скритата слава. Това е имал предвид Христос, когато е предричал, че в края на епохата всичко скрито ще стане явно, а тайните ще бъдат огласявани от покривите.

Този процес на разкриване ще стимулира развитието на силите на мисълта, както в човешкото семейство, така и навсякъде в природата. Това ще стане факт с развитието на способностите за различаване, когато на човека ще бъде предлаган избор и така ще се развива неговото правилно чувство за оценка. В човешкото съзнание ще възникнат както погрешни, така и правилни представи и ще бъдат направени онези избори, които ще положат началото на нов ред, откриващ пътя пред една нова раса с нейните нови закони и новаторски подходи. Така ще се утвърди новата религия на любовта и братството и ще настъпи период, в който доминиращо място ще имат групите и общото благо. Тогава обособеността и ненавистта ще отмрат и хората ще се слеят в действително единство.

Тук трябва да спомена накратко и за третия фактор, или т. нар. „пришествие на Христос“. Навсякъде се усеща духът на очакване и потребността от поява и символично събитие, които ние именуваме по различен начин, но хората обикновено наричат пришествие на Христос. Известно е, че то може да означава както собствено физическо появяване, като това в Палестина, така и определено осеняване на Неговите ученици и последователи от Великия Господ на Живота. Това осенение ще предизвика отклик във всички тези, които по един или друг начин са духовно пробудени. Освен това, въпросното явление може да приеме форма на мощен поток от Христови идеи, Христов живот и Любов, постигнати в човешкото семейство. Вероятно тези три възможности едновременно и много скоро ще се проявят на планетата. Не е наша работа да коментираме това. Ние трябва да бъдем готови и трябва да работим върху подготовката на света за тази поредица от толкова значителни събития. Близкото бъдеще ще покаже това. Искам обаче да подчертая, че този поток от Христов дух на любов (независимо дали идва чрез Личност в телесна форма или чрез Нейното осезаемо и осъзнавано Присъствие) отново ще бъде двойствен по своето въздействие.

Немислещите и лишените от логика трудно ще проумеят това. Всички — както добрите, така и лошите хора — ще получат тласък; ще се пробудят и ще развият както материалните желания, така и духовните стремежи. Животът доказва известните думи, че добре наторената градина и грижовно обработваният и поливан участък земя могат да дадат  като реколта както цветя, така и бурени. Налице са два резултата от въздействието на същото слънце, вода, торене и грижи. Разликата е единствено в намиращите се в земята семена, върху които тези фактори въздействат. Притокът на любов по същия начин ще стимулира земната любов, земното желание и животинската похот; той ще подхрани желанието за притежаване в материален смисъл, с цялото произтичащо от това зло, и като следствие—повишаване на сексуалните реакции и многобройни прояви на зле регулирания механизъм, който откликва на тази безличностна сила. Това обаче ще предизвика и укрепване на братската любов, развитие и проява на обществено самосъзнание и всеобщо разбирателство. Ще се зароди нова мощна тенденция към сливане, единство и синтез. Всичко това ще се прояви благодарение на самото човечество и духа на Христос. Христовата любов ще се разлее по цялата земя и нейното влияние ще става все по-силно с течение на времето, докато в края на ерата на Водолея и под въздействието на Седми лъч (привеждащ двойките противоположности към по-тясно взаимодействие) ще можем да очакваме „възкръсването на Лазар“ — въздигането на човечеството от гробницата на материята. Скритата божественост ще се разкрие и прояви. Постепенно всички форми ще се окажат под въздействието на Христовия дух и ще станем свидетели на висшето проявление на любовта.

По тези три причини днес в целия свят се наблюдава този силно повишен интерес към секса, който води като естествена последица до следните две неща:

Първо, до рязко увеличаване на сексуалните връзки по целия свят и най-вече р най-населените центрове, макар че сега то не се съпровожда от съответното нарастване на населението. Това се обяснява с успеха на съвременните методи за контрол върху раждаемостта, както и с растящата ментална ориентация или поляризация на расата, което води до безплодие или до намаляване големината на семействата.

Второ, до промяна на човешките представи за брака и половите отношения. Това се дължи на днешната криза в икономиката, на широко разпространилия се интерес към медицинската хигиена (който доскоро беше присъщ единствено на специалистите), на признатите различия в брачните обичаи на Изтока и Запада, което породи тенденция към цялостното им преосмисляне, а също така и на неспособността на законодателството да опази брачната единица и да намери задоволителен подход към човешките взаимоотношения.

Откликвайки на всеобщия интерес и дискусия по тези въпроси, ние ще работим за търсенето на решение, което засега съществува единствено на чисто абстрактните ментални равнища и в света на идеите. Дори най-изтъкнатите мислители на расата могат само смътно да предусетят същността на тези скрити идеали.

Разглежданата тематика не е предимно религиозна, освен доколкото обществените отношения в своята основа са божествени. Тя е фундаментална по своето значение и когато бъде задоволително изяснена, ние ще станем свидетели на установеното равенство между половете, събарянето на бариерите, които днес разделят мъжете и жените, и гарантирането на семейната клетка. Това ще включва и защитата на детето, което ще може да получи всичко необходимо за правилното си (физическо развитие и онова истинско възпитание и образование, което ще насочи емоционалната му изява в правилна посока, както и такова умствено развитие, което ще му даде възможност в най-висша степен да служи на своята раса, време и група. Това винаги е бил идеалът, към който хората са се стремили, но който никога не е бил реализиран в достатъчна степен. Решението на сексуалния проблем ще освободи умовете  на хората от потискането на страсти или излишната |загриженост и по този начин ще им даде умствена свобода за възприемане на нови идеи и понятия. Така ние ще открием, че порокът и добродетелта нямат нищо общо със способността или неспособността за подчиняване ма човешките закони, а са свързани предимно с познанието на човека за самия себе си и неговите взаимоотношения с Бога и останалите хора. Добродетелта е проявата у човека на дух на сътрудничество с неговите братя, който предполага отказ от егоизъм, разбиране на другите и пълно забравяне за себе си. Порокът ще бъде виждан в отричането на тези позиции. Тези две думи означават на практика съвършенство и несъвършенство, следване на божествената норма на братството или неспособност за нейното достигане. Нормите са нещо променливо и се менят с израстването на човека в посока на божествеността. Те варират също така в зависимост от съдбата на човека, обусловена от неговата  природа, както и от времето, епохата и обкръжението, в които той живее, и не на последно място — в зависимост от достигнатата от него еволюционна точка. Нормите, които трябва да бъдат постигнати, вече не са същите, както са били преди 1000 години, а след още едно хилядолетие те ще бъдат доста различни от сегашните.

Независимо от всичко, нито един период от човешката история не е бил толкова критичен като сегашния, защото покрай великата циклична възможност, за която вече споменах, в човечеството се наблюдава едно уникално постижение. За първи път в историята на расата имаме примери за истинско човешко същество, на човек в неговата истинска същност. Имаме личност, интегрирана и действаща като единица, имаме ум и емоционална природа, свързани от една страна с неговото физическо тяло, а от друга—с душата му. При това, сега ударението се измества от физическия към менталния живот, а все по-често и към духовния живот. Следователно, почти няма причини за отчаяние, ако това, което казвам тук е вярно. Днес, казано в широкия смисъл на думата, съществува истинско „устремяване на сърцата към Бога“ и необратимо ориентиране към света на духовните ценности. Оттук произтича и сегашното разместване на пластовете.

Независимо от настъпването на новата ера, от вливането в нашия свят на Христовия дух с неговата преобразуваща и възраждаща сила, от цикличното завръщане на енергиите на седми лъч, сега човечеството се намира в положение, когато откликът му на по-дълбоките духовни енергии и на новите възможности за първи път става адекватен и синтезен. Оттук възникват и растящите проблеми, и откриващите се велики възможности, и чудесната зора, която вече просветва на Изток.

Сега ми се иска да подхода към проблема за секса от друга страна и да подчертая, че това е основен символ. Символ, както знаем, означава външният видим знак на вътрешната духовна реалност. Коя е тя? Това е преди всичко реалността на взаимоотношенията; взаимоотношения, които съществуват между основните двойки противоположности—Отец и Майка, дух и материя, между положителното и отрицателното, между живота и формата, а също така и между великите двойствености, които (сливайки се в космичен смисъл) пораждат проявения Божи син, космичния Христос, съзнателната и чувстваща Вселена. Библейската история е драматичен символ на тези отношения, а историческият Христос ни гарантира истинността и реалността на тези твърдения. Той ни дава увереност в реалността на вътрешната значимост и в истинската духовна основа на всичко, което е и вечно ще бъде. Благодарение на отношенията между светлината и тъмата невидимото става зримо и ние можем да виждаме и да знаем. Христос, като светлина на света, ни е открил тази реалност. Бог ни говори от тъмата на вековете и ни разкрива бащинското начало на Божеството.

Драмата на сътворението и разказът за откровението се разкриват пред нас чрез взаимоотношенията на двата пола и чрез тяхното сливане един с друг, ако сме способни да виждаме истината и точно да оценяваме духовното значение на фактите. Когато тези отношения престанат да бъдат предимно физически и се превърнат в съюз на две разделени половинки на всичките три плана—физически, емоционален и ментален—тогава ще имаме решение на сексуалния проблем и брачните отношения отново ще заемат полагащото им се място в Божия Разум. Засега това е брак между две физически тела, макар че понякога може да е брак и между емоционалната природа на двама души. Много рядко се случва това да стане и съюз между техните умове. Понякога се наблюдава съюз между физическото тяло на един с физическото тяло на друг човек, чието тяло обаче остава студено, незаинтересовано и отсъстващо, докато емоционалното му тяло е привлечено и участва в съюза. При други случаи менталното тяло се съединява с физическото, а емоционалната природа е изключена от отношенията. И само в много редки случаи срещаме хармонично сливане на всичките три съставни елемента, които активно участват в съюза на двете личности. Когато това е така, имаме истински съюз и брак, сливане на двамата в единно цяло.

Именно тук някои езотерични школи се отклоняват от пътя по печален начин. В тяхното тълкуване се прокрадва погрешната идея, че точно такъв брак е необходим за крайното духовно освобождение и че без него душата остава в плен. Те учат, че чрез акта на съпружество се ражда единението па душите и че без такъв брак няма духовно избавление. Те разглеждат единението с душата като индивидуално вътрешно преживяване, в резултат па което съзнанието се разширява и по този начин индивидуалното и особеното стават единни с всеобщото и универсалното. В тази погрешна интерпретация все пак се крие и зрънце истина.

Наличието на истински брак и идеални сексуални отношения на трите плана осигурява правилни условия, в които на душите могат да се подсигурят необходимите форми за въплъщение. Тогава децата на Бога могат да намерят нужната им форма, за да се появят на земята. Какъвто е обхватът на контакта в брака (ако тази необичайна дума може да се употреби тук), такъв ще бъде и типът човешко същество, привлечено към въплъщение. Ако родителите са в чисто физически и емоционални отношения помежду си, то природата на детето ще бъде същата. Така се определя средното равнище. Днес живеем в свят на хора, които много бързо достигат висока степен на развитие. Оттук идва и недоволството от съвременните възгледи за брака, което подготвя почвата за формулиране на някои скрити засега принципи. След време тези принципи ще започнат да управляват отношенията между половете и така ще дадат възможност на мъжете и жените да създават (чрез творчески акт) необходимите тела за учениците и посветените.

Зад символа на секса стои реалността на самата изразяваща себе си любов. Любовта по същество означава отношение, но думата „любов“ (също както и „секс“) обикновено се употребява лекомислено, без да се отчита нейното истинско значение. В своята основа любовта и сексът са едно и също нещо, защото и двете изразяват значението на Закона за Привличането. Любовта е секс, а сексът е любов, защото тези две думи описват отношенията, взаимодействието и съюза между Бога и неговата вселена, между човека и Бога, между човека и собствената му душа, а също така между мъжа и жената. Ударението се поставя върху мотива и отношението. Движещият импулс обаче на това отношение е сътворяването и проявяването на формата, чрез която божествеността може да изрази себе си и получи битие. Духът и материята се срещат и в резултат от това възниква проявената Вселена. Любовта винаги е съзидателна и Законът за Привличането дава своите плодове. Човекът и Богът се срещат, подчинявайки се на един и същ велик Закон, и така се ражда Христос като потвърждение и демонстрация на факта за божествената природа на човечеството. Отделният индивид и неговата душа също се опитват да се слеят  и когато това стане, Христос се ражда в пещерата на сърцето и започва все по-релефно да се проявява в делничния живот. Така човекът умира всеки ден, за да може Христос да се прояви в цялата си слава. Сексът е символ на всички тези чудеса.

От друга страна, в самия човек се извършва великата драма на секса и процесът на съюза и сливането протича два пъти — в неговото тяло и в личността му. Нека накратко се спрем на тези две символични събития в полза на онези, които изучават езотериката, за да може великата история на секса да бъде разбрана в нейния духовен смисъл.

Човекът, както знаете, е изражение на различни енергии. Те стимулират физическия индивид към действие чрез особени силови центрове в етерното му тяло. За целите на нашия анализ въпросните центрове могат да бъдат групирани по следния начин:

I. Три под диафрагмата:

1. Център в основата на гръбнака.

2. Сакрален център.

3. Слънчев сплит.

II. Четири над диафрагмата:

1. Сърдечен център.

2. Гърлен център.

3. Център между веждите.

4. Теменен център.

Знаем, че трябва да се извършат две сливания, съдържащи двете въплъщения на символичния сексуален процес както и двете символични събития, които трябва да направят видима духовната реалност, да покажат па човека неговите духовни задачи, както и великата цел на Бога в еволюционния процес.

Отначало енергиите под диафрагмата трябва да бъдат издигнати нагоре и да се слеят с тези над диафрагмата.  Тук няма да разглеждаме въпросния процес с всичките му правила, като изключение правим само за случая, в който сакралната енергия се издига към гърления център — т. е. имаме преобразуване на процеса за физическо възпроизводство и съзидание в процес на художествено творчество в някаква друга област. Като съдействат за сливането на енергиите на тези два центъра, хората ще достигнат до такъв етап от своето развитие, когато ще са в състояние да създават децата на своя ум и талант. С други думи там, където има истински съюз между висшите и нисшите енергии, ще се получи проявление на красотата чрез формата, изражение на някакъв аспект на истината в съответния вид и по този начин светът ще се обогати. Там където този синтез съществува, започва да действа истински съзидателният творец. Като орган на Словото, гърлото изразява живота, разкрива славата и скритата зад нея реалност. Такава е символиката в основата на учението за сливането на нисшите енергии с висшите и символ за това е сексът на физически план. Човечеството днес бързо придобива растяща творческа мощ, защото протичането на енергиите преминава под въздействието на нови импулси. С развитието у човека на чувството за чистота, с укрепването на неговата отговорност, с разгръщането на любовта му към красотата, светлината и идеите, ние ще станем свидетели на ускорено издигане на низшето към съюз с висшето и това значително ще ускори украсяването на Храма Господен.

В настъпващата ера на Водолея този процес ще протича с ускорени темпове. Повечето хора днес живеят с импулсите, идващи от центровете под диафрагмата; техните енергии са обърнати навън към материалния свят и са ориентирани предимно към материални цели. В бъдещите столетия това ще бъде поправено; човешките енергии ще бъдат преобразувани и пречистени и хората ще започнат да живеят центрирани над диафрагмата. Тогава те ще овладеят силите на любящото сърце, съзидателното гърло и божествено насочената воля на главата. Сексът на физически план е символ именно на това взаимоотношение между низшето и висшето.

В главата на самия човек също може да бъде забелязано едно прекрасно символично събитие. В този жив организъм протича драмата на съединяването на чисто човешкото същество с божествеността. Това е великата финална драма на мистичния съюз между Бога и човека, между душата и личността. От гледна точка на източната философия, в главата на човека съществуват два основни енергийни центъра. Единият от тях (този между веждите) смесва и обединява пет типа енергия, постъпваща в него — това е енергията на трите центъра под диафрагмата и тази на гърлото и сърцето. Другият (теменният) център се пробужда чрез медитация, служене и стремеж, и именно чрез него душата установява контакт с личността. Този теменен център е символ на духа, или положителното мъжко начало, докато центърът между веждите е символ на материята, или негативното женско начало. С тези водовъртежи от различни сили са свързани два органа на физическия план — хипофизата и епифизата. Първата е отрицателна, а втората — положителна. Тези два органа са висше съответствие на мъжките и женските органи за физическо възпроизводство. Укрепвайки в умствен и емоционален план, душата на стремящия се започва да се влива с растяща сила в теменния му център. Ако човекът работи над своята личност, като я пречиства и подчинява на целите на духовната воля, той автоматично издига енергиите на центровете в своето тяло към центъра между веждите. Постепенно влиянието на всеки от тези два центъра се разширява и става все по-мащабно, докато се осъществи контакт между техните вибрационни (или магнетични) полета и в този миг избухва светлината. Отецът-дух и майката-материя се съединяват, стават единно цяло и Христос се ражда. „Ако човек не се роди повторно, той не може да види царството Божие“ — е казал Христос. Именно това е второто раждане и от този момент видението се усилва многократно.

Това е същата онази велика драма на секса, която отново се повтаря в човека. Така в своя личностен живот той три пъти познава значението на съюза, или на секса:

1. Чрез секса на физически план, т. е. в отношението към своята противоположност — жената (респективно мъжа), което води до възпроизводството на нови индивиди.

2. Чрез съюза на нисшите енергии с висшите, който има за резултат творческата дейност.

3. Чрез сливането между енергията на личността и тази на душата, което става в главата и води до раждането на Христос.

Велика е славата на човека и прекрасни са божествените функции, които гой притежава. С течение на времето расата ще се приближи до момента, в който човекът ще започне да издига нисшите енергии към висшите си центрове и това преобразуване е причина за значителна част от днешните трудности. Много хора по света проявяват големи творчески способности в областта на политиката, религията, науката и изкуството, като влиянието на техните умствени енергии, техните планове и идеи води до съперничество. Докато идеята за братството не започне да преобладава в човешката дейност, ние ще наблюдаваме как тези сили деградират и се разхищават за задоволяване на лични цели и амбиции, с което предизвикват много нещастия, така както и насочването на сексуалните сили само за лично задоволяване става причина за много нещастия. Малцина все пак издигат своите енергии все по-нагоре и ги изразяват чрез езика на божествения свят. Днес Христос се ражда в много човешки същества, а синовете Божии все повече ще проявяват своята истинска природа, за да поведат след себе си човечеството към Новата Епоха.



Тагове:   космос,   секс,   енергии,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doraapostolova500
Категория: Политика
Прочетен: 1588853
Постинги: 380
Коментари: 907
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930