2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Пред камерите на Нова ТВ той демонстративно се качи в един от Сименсите на Николай Василев от София до Перник, където даде поредното безсмислено интервю за депутатката калина Крумова и за водещия Христо Калоферов, които заместват титуляра Евгений Генчев. Министърът за пореден път обеща, че до три години всичко в БДЖ ще върви по мед и масло – нови вагони, нови релси, по които щяло на места да се развива скорост от 140 км/ч, което е дори повече от разрешеното по магистралите. Московски обаче не си дава сметка, че допуска абсолютно същите грешки на своите предшественици, може би подведен от съветниците си в кабинета. След втората или третата година от управлението си обещаваха, че до няколко години железниците ще цъфнат и ще вържат.
Това така и не случи. Най-пресните новини днес по същия начин се свързват с кокошкарски, но масови кражби на гориво от локомотивите, както и с вечно готовите за стачки служители на БДЖ, сред които и хора, които редовно ходят с туби и маркучи на работа. Водещият Калоферов в края на интервюто, къде на шега, къде сериозно отбеляза, че за 30 минути до Перник седалката му в Сименса не е кой знае колко удобно и се е схванал. Явно бившият парламентарен репортер отдавна не се е качвал във влак и не е опитвал от „лукса” на влака София-Варна, който си има германски вагони със седалки за деца.
За тях бившият транспортен министър Петър Мутафчиев, сега депутат от Коалиция за България, похарчи 100 млн. лв. и отказа още хиляди пътници заради некомфорта, който създават. В Германия подобни вагони се използват за пътуване на къси разстояния за час и половина в най-лошия случай, докато у нас те се експлоатират за кошмарни круизи за 8 часа. Отдавна плахо се говори и за раздутия щат на БДЖ и за нуждата от спешни съкращения. Двамата кондуктори според специалисти са излишни, а длъжността директор на влака звучи също толкова абсурдно като заглавието на песента „Директор на водопад” на Милена Славова. Мръсотията и заяждащите през лятото прозорци пък са допълнителен бонус за шепата останали пътници, които пълнят влаковете единствено по време на празници или в отпускарския сезон. От бюджета си БДЖ дава 17 млн. лв. годишно на МВР, за да охранява композициите. В рамките на три дена двамата служители на реда във влака София-Варна и Варна-София не минаха нито веднъж, за да проверят дали всичко е наред в купетата. Функцията на дебелите униформени, които едва се разминават с пътниците по коридорите, когато благоволят да се разходят, са като на Шишо Бакшишо, който Краси Радков играе с реквизит в „Шоуто на Слави”.
Пияни и спящи на няколко седалки мъже и жени са напълно необезпокоявани от ченгетата и се ширят като у дома си и дори често оставят неприятни следи от повръщане, сравнимо само със силата на бахчисарайския фонтан. За цялата помия и за влаковете, които са достойни за сцена на хорър филми или за ленти, пресъздаващи еврейските екскурзии към холокоста, българинът си плаща по 50 лв. на година, независимо дали е пътувал или не. Общият бюджет на БДЖ за 365 дена пък е 400 млн. лв., който само държавата отпуска и взима от данъците ни. Отделно всеки пътник плаща златното билетче, за което пътниците се шегуват, че цената е право пропорционална на безкрайните часове лашкане в мизерните вагони. Според икономиста Владимир Каролев е крайно време да бъде направена животоспасяващата приватизация на железниците, за да не бъдат вечно на загуба. Идеята на финансистът е разумна, стига обаче отдаването на гигантското за нашите мащаби предприятие да бъде направено по правилата, тъй като от години БДЖ е заприличало на набръчкана секс кукла, с която всеки си играе и цеди максималното от нея.
Московски е поредният министър, който обещава да оправи железниците, но след три години, когато не се знае нито дали ще има ГЕРБ, нито дали той ще е министър в следващото правителство. Гузните клетви на министъра приличат по-скоро на плах опит да бъде налята още малко вода в задаващия се водопад от предизборни обещания за парламентарния вот догодина и да бъде направена застраховка, ако партията на Борисов не е на власт с вечното „Не стана, но ние казахме, че ще го направим, ако ни бяхте дали още един мандат”. Една и съща песен, която вече 23 години се върти като звук от развален грамофон в ушите на българина, който отново ще чака влака за Мусала.
http://faktor.bg/obshtestvo/petak-13/1737-ministar-pod-prikritie-uskoryava-smartta-na-seks-kuklata-bdzh.html
2. Таинствата на тибетската природа манастири и тибетска медицина.Съвременен Тибет.
3. Политически калейдоскоп.
4. Онлайн маркетинг
5. Online marceting
6. Психолог .Подбрна музика за лекуване на депресивни състояния.
7. Твърди/агресивниби по-меки диетилЗа дома.Цветята.Терасител
8. Регистрация в най-известният сайт в света !Супер добри печалби.