Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 21:52 - Версия:ЛЕЧКОВ БИЛ ПО-БОГАТ ОТ СТОИЧКОВ
Автор: doraapostolova500 Категория: Политика   
Прочетен: 3591 Коментари: 0 Гласове:
1



image 15.04.2011 / 09:36

Различни версии за това колко богат или колко е обеднял Йордан Лечков кръжат из медиите. Ето версията на в. „Уикенд”:

 

Йордан Лечков със сигурност е най-заможният спортист в България, категорични са финансовите анализатори.

Според тях футболната легенда отдавна е минал по богатство дори Христо Стоичков, макар Камата да направи цяло състояние първо като футболист, а след това и като треньор и бизнесмен.

Личното богатство на Лечков се оценява на над 40 милиона лева, а важна уговорка е, че то е натрупано в последните 6-7 години, когато той стана кмет на Сливен. В града на стоте войводи съвсем открито твърдят, че Лечков е успял да докопа най-апетитните обществени поръчки за себе си чрез не чак толкова сложна схема с подставени лица.

Преди година някогашният полузащитник на националния отбор отвори втори хотеп в Сливен, публична тайна е. че той върти бизнеса с боклук, занимава се с ремонт и строеж на пътища и върти далавери с имоти. Лечков източва града си дори като футболен президент на местния ..Сливен". Отборът се издържа от общината.

Освен всичко друго, Данчо е и вицепрезидент на БфС и чрез футболния съюз също изкарвал много пари по не съвсем най-честния начин.

Преди година Йордан Лечков най-сетне стана клиент на прокуратурата и срещу него се водят досъдебни производства. Футболната легенда редовно е погазвал закона за обществени поръчки и еднолично управлявал в Сливен. Срещу Лечков се води и друго разследване - за осуетяване на полицейска проверка.

„От 8 години съм кмет и съм под постоянен контрол, не ми пука, че ме проверяват. Нямам намерение да се оправдавам за каквото и да е. Аз не съм безстопанствен. На ден взимам минимум по 100 решения. Нямам абсолютно никакви притеснения. Изпълнявам задълженията си според закона" - демонстрира непукизъм Йордан Лечков.
в.Седмица




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doraapostolova500
Категория: Политика
Прочетен: 1588842
Постинги: 380
Коментари: 907
Гласове: 236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930