2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Предстоящият семинар "Интернет маркетинг с нулев бюджет" ме накара да се замисля, че огромен брой фирми и продукти не присъстват активно в интернет, въпреки че мрежата предлага изключително ефективни методи за популяризация, и то напълно безплатни!
Според мен има три основни причини за това:
Първо: Хората просто не знаят откъде да започнат. Второ: Те не оценяват по достойнство маркетинга в интернет. Трето: Просто ги мързи да се занимават.
Тъй като съм истински привърженик на интернет маркетинга, а и професионално ангажиран с него, искам да синтезирам основните 6 интернет маркетинг инструмента, които всеки бизнес може да приложи напълно безплатно, за да засили значително своята популярност и онлайн присъствие.
1. Първа стъпка - Уебсайт
Ако нямате уебсайт - направете си! Не казвам, че е невъзможно да се популяризирате без интернет страница, но ефектът ще е далеч по-слаб. Ако имате уебсайт, уверете се, че всичко в него е на ниво. Няма нищо по-лошо от това да пръскате пари и време в интернет кампании, а вашият уебсайт да прогонва докараните от кампанията посетители.
Има редица неща, които можете да направите сами, за да подобрите качеството на дизайна и съдържанието на Вашия уебсайт. Ето 4 основни съвета, които вярвам, че ще ви помогнат!
Не се опитвайте да сте различни и оригинални. Направете вашия сайт лесен, удобен и предвидим за потребителите. Ако вече имате готов сайт, който е "различен" и нестандартен, замислете се, дали оригиналността не е за сметка на удобството. Това няма нищо общо с уникалността. Може уебсайтът ви да е уникален и същевременно изключително удобен и лесен за ползване.
Оправете текстовете! Никой не обича да чете съчинения и дълги хвалби за това колко е велика дадена фирма. Ясно е, че всички са "с дългогодишен опит", а служителите са с "перфектно образование". Направете съдържанието максимално интересно и минимално банално и официално. Бизнесът се е променил драстично и излишните официалности по-скоро пречат, отколкото помагат.
Тествайте няколко варианта на начална страница на уебсайта, докато откриете най-успешния. Без значение дали предлагате услуга, имате онлайн магазин или имате само един продукт, можете да тествате докато откриете кой вариант се възприема най-добре от потребителите и носи повече продажби, конверсии или телефонни обаждания. Като добър и безплатен инструмент за тестване препоръчвам Website Optimizer.
Съобразете уебсайта си със стандартите за onsite оптимизация. Има много неща, които можете да направите сами, за да се позиционирате по-добре в Google и да привличате повече по-полезен трафик.
2. Направете си корпоративен блог
Може би това е инструментът, за който всички говорят, но малцина наистина правят и поддържат. Не е нещо, което ще ви донесе продажби на следващия ден, но ви гарантирам от личен опит, че след 7-8 месеца ефектът ще е налице.
Корпоративният блог ще промени в позитивна посока имиджа на вашата фирмата и същевременно ще повиши откриваемостта на уебсайта Ви в търсачките. Има много безплатни варианти за корпоративен блог, като най-добрият за момента е WordPress. Можете да го инсталирате напълно безплатно, за по-малко от 10 минути. Ако се затруднявате с инсталацията, помолете Вашата хостинг компания да ви помогне.
След инсталацията, остава най-важното - да пишете минимум 1-2 публикации на седмица. Пишете както на полезни теми, свързани с Вашия бизнес, така и новости за вашата фирма, марка или продукт. Трябва да се освободите от задръжки, да се отпуснете и да пишете в приятелски тон. Това не е секцията "Новини" към Вашия сайт!
3. Направете си Facebook страница
Да! Пак Facebook! Може би става банално, но има над 1 милион българи в социалната мрежа и всяка секунда, в която се противите да сте поредната жертва на социалния гигант, Вашата конкуренция е там и продава. Това означава, че не само не се възползвате от предимствата на FB, но и губите директно пари.
Има доста други социални мрежи като Twitter, LinkedIn, YouTube, които също е добре да ползвате. Facebook е най-голямата социална мрежа за България и присъствието Ви там е абсолютно задължително!
За ползването на Facebook с рекламна цел е важно да знаете следното - не създавайте личен профил на фирмата или група. Създайте бизнес страница. Освен че другите варианти са непрофесионални, те са и неудобни в дългосрочен план.След като сте създали бизнес страница, е препоръчително да публикувате 7-8 статуса на седмица.
Внимавайте да не прекалите с рекламата. Целта е да се установи дългосрочен контакт и интерактивна комуникация с "феновете" на марката.
Откъде да научим повече? Ако искате да научите повече за безплатните методи за онлайн маркетинг, Ви препоръчвам да посетите семинара "Интернет маркетинг с нулев бюджет".
Той ще се проведе на 6-7 април 2011 в Интер Експо Център, София. В програмата на семинара са включени теми за имейл маркетинг, маркетинг в социалните медии, корпоративно блогване, вирусен маркетинг, измерване на резултатите, оптимизация за търсачки и управление на репутацията.
Лектори на събитието ще са доказани практици в областта на интернет маркетинга, а организатор на семинара е фирма Web and Events. Ако се регистрирате до 11 март, можете да се възползвате от много ниски цени за регистрация и само за 120 лева без ДДС да закупите пълен достъп за двата дни.
Повече информация за събитието можете да намерите на http://zero-marketing.com/.
Очаквайте скоро и втората публикация с останалите 3 съвета, за силен интернет маркетинг за 0 лв.
2. Таинствата на тибетската природа манастири и тибетска медицина.Съвременен Тибет.
3. Политически калейдоскоп.
4. Онлайн маркетинг
5. Online marceting
6. Психолог .Подбрна музика за лекуване на депресивни състояния.
7. Твърди/агресивниби по-меки диетилЗа дома.Цветята.Терасител
8. Регистрация в най-известният сайт в света !Супер добри печалби.